Chcete-li se hýbat venku a zároveň vás nebaví klasické sportování, možná by vás mohla zaujmou zahradní trampolína, na které se dá také dobře sportovat.

Skákání je také tělocvik

Obezita vládne západnímu světu a žel se nevyhnula ani našim zeměpisným šířkám. Není sice pravda, že jsme nejtlustší národ v Evropě, ale daleko k tomu nemáme. Nadměrná váha není problémem pouze estetického cítění, ale jedná se hlavně o zdraví ohrožující nepříjemnost. Když totiž v sobě máte až příliš tuku, říkáte si tím nahlas o nějakou tu civilizační nemoc, což opravdu nechcete. Zbavovat se tohoto typu nemocí totiž není vůbec jednoduché a některé vás pak nemusí opustit už nikdy. Naštěstí se s tím dá zavčas něco dělat. Ideálním způsobem, jak si udržet vhodnou váhu, je samozřejmě správně jíst. Ovšem to není jediná věc, která vás udrží na správné váze.

Je to zábava

Vhodné je také zařadit do svého život nějaké sportovní aktivity, pokud možno takové, během kterých se vám ještě dobře dýchá. To znamená žádná posilování s velkými váhami, ale naopak kondiční cvičení. Ideální je běhání, případně dlouhotrvající procházky. Pokud ani k jednomu nemáte vztah, můžete použít k hubnutí třeba trampolínu 305 https://www.goodjump.cz/trampolina-305.

Vhodná na zahradu

Existují i domácí verze, které můžete používat třeba i v obývacím pokoji při sledování televize, ale verze 305 je vhodná hlavně na ven. Pokud tedy nemáte před domem zahradu nebo alespoň dvorek, asi by nemělo ani smysl uvažovat o její koupi. Pokud ale nějaký ten plácek přeci jen máte, rozhodně si tento cvičební nástroj pořiďte. I když si laici myslí, že jde více o zábavu pro děti nežli o nástroj, se kterým se dá cvičit, opak je pravdou. Uvidíte po několika prvních dnech.

Pes na trampolíně

Samozřejmě, první ani druhý týden určitě neuberete mnoho, ale jakmile budete používat trampolínu v pravidelných intervalech alespoň jednou za dva dny, brzy výsledky uvidíte. A to nejen na břiše, ale rovněž i na jiných částech těla. Posílí se vám nohy, pánev, ale i zadek. Jde o velice efektivní způsob, jak se dostat do formy a zároveň se přitom nenudit.

Skákání je také tělocvik

Post navigation